bij foto 2 - Reisverslag uit Rome, Italië van richardssnor - WaarBenJij.nu bij foto 2 - Reisverslag uit Rome, Italië van richardssnor - WaarBenJij.nu

bij foto 2

Door: richardssnor

25 Maart 2012 | Italië, Rome

Toen we bij de kust van Egypte aankwamen en de rebellen nog altijd achter ons aan zaten, hebben we een roeibootje van een oud vrouwtje gejat om zo de Middellandse Zee over te steken. Na een dag lang gezwoegd te hebben, kwamen we dan eindelijk aan bij de kust van Italië. Na enige uren door het land te hebben gelopen, kwamen we bij een dorpje aan niet ver verwijderd van de kust. We rustten even uit en genoten van een cappuccino, toen we opeens op de achtergrond het geschreeuw hoorden van Egyptenaren! Het bleek dat dezelfde Egyptenaren die ons achterna zaten in Cairo, ons waren gevolgd over de Middellandse Zee en in hetzelfde dorpje terecht waren gekomen waar wij zojuist aan het genieten waren van een goede kop koffie! We pakten onze spullen, renden de weg op en stalen de eerste auto die we tegenkwamen. 10 kilometer verder vonden we een vliegveld. Terwijl de Egyptenaren nog altijd op onze hielen zaten, sprongen we een vliegtuig in dat toevallig net op het punt stond om te vertrekken.